Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 26 » Акустичної емісії для оцінки і моніторингу цілісності мостів. (Статистичних даних в комплекті)
13:23
Акустичної емісії для оцінки і моніторингу цілісності мостів. (Статистичних даних в комплекті)


Акустичної емісії для оцінки і моніторингу цілісності мостів. (Статистичних даних в комплекті)


Збільшення навантаження на вісь і щільності транспортного потоку необхідність зміцнення і розширення традиційного арочних мостів кладки. Залишається відкритим питання про те, як оцінити стан мосту та оцінки впливу сучасного транспортного руху на його працездатність? Увага в цьому документі була оцінка потенціалу для акустичної техніки викидів для забезпечення економічно ефективної на місці довгострокового моніторингу моста стані. Робота була виконана на мосту обраний представник і кладки та залізобетону методи будівництва. Результати показують, що акустичний метод викидів може бути застосований до оцінки стану мостів. Ці результати підтверджують, що сильні сигналів акустичної емісії виходять із залізобетонних конструкцій і показати, що акустична емісія може бути виявлений у кам'яних конструкцій, але на більш низьких рівнях енергії. Експериментальна програма показала, що А. Е. корисна для виявлення тріщин і визначення положення тріщини поради на набагато більш ранній стадії їх розвитку, перш ніж вони помітили, при візуальному контролі [C] 2001 Elsevier Science ТОВ Всі права захищені.

Ключові слова: акустична емісія, масонство, залізобетонні; Мости

1. Введення

Фондовий Великобританії міст являє собою суміш старого і нового. На відміну від, скажімо, в Японії, де багато нових мостів були побудовані протягом останніх 50 років або близько того, Великобританія міст проектуванні і будівництві методи охоплюють багато століть. Багато літніх Великобританії мости, побудовані в 1700-х і 1800-х років були призначені для перевезення коней і возів. Збільшилося навантаження на вісь та інтенсивності руху 21-го століття привели до необхідності зміцнення і розширення традиційного арочних мостів кладки. Сучасні конструкції переважно з залізобетону та сталі.

Оцінка життя дизайн і структурну цілісність старих мостів, є проблематичним. Нерідко історичні записи про конструкцію і методи дають рідкісні деталі або були втрачені. Це, ймовірно, можна припустити, що з усіх мости, побудовані понад 100 років тому, те, що залишилося є більш надійними і краще розроблені приклади, інші впавши вниз або були відновлені. Питання, як оцінити стан тих, які залишаються і оцінити вплив сучасної трафіку на їх працездатності.

Спектр діагностичних методів існує, щоб надавати допомогу в створенні статичної стану матеріалу в грунті заповнені кладки моста. Це включає в себе селективний відбір керна для визначення речовинного складу, хімічний аналіз кладки або заповнити та лабораторні дослідження механічних властивостей зразків, отриманих від відбору керна. Умова оцінки структури може бути підвищена за рахунок таких методів, як зовнішній моніторинг тріщини виявити рух, провідність, опір профілювання, акустичного впливу відлуння і наземного радіолокаційного зондування для виявлення проникнення води і будівництво аномалій. Часто передумовою, що моста залишається відкритою для руху в той час як дослідження стану оцінка проводиться. Це запобігає або обмежує використання деяких методів, як доступ до мосту палуби строго обмежений. Крім того, ці методи вимагають багато часу і трудомісткий і може бути дорогим.

Іншим аспектом оцінки міст, який потребує розгляд динамічної поведінки конструкції під навантаженням. Це складно і дорого встановити. Одним зі способів є установка зміщення або тензодатчики про структуру та застосуванні великого, обрахована, динамічне навантаження на палубу. Цей метод вимагає закриття мосту для руху транспорту. Жоден з методів, описаних досі здатні виявити сезонні і довгострокові старіння фактори, які можуть змінити поведінку структури. Для цього буде потрібно, що багато досліджень проводяться на постійній основі, яка в даний час не рентабельним.

Основна увага в роботі, описаної в цій статті було оцінити потенціал для введення акустичної емісії (АЕ) контролю для забезпечення економічно ефективної на місці довгострокового моніторингу моста стані. Техніка AE використовує динамічні характеристики структури для руху навантаження. В результаті транспортні засоби стали ...


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 173 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]