Строительство
Побудуємо: | |||||||||||||||
{{{Обери розділ:}}}
|
Статистика |
Форма входу |
Ми рекомендуємо: |
Головна » 2011 » Лютий » 14 » HOWO - історія з життя
10:44 HOWO - історія з життя | ||
І хоча сподівалися китайці на успішне плавання у водах російського важкого автопрому, без шорсткостей і навіть серйозних проблем у них не обійшлося. А готувалися в Піднебесній до успішного старту, що і приховувати. Сам бренд «HOWO» - це складова конструкція скорочень від китайського «Ho» - «шикарний», і «Wo» - від назви марки «Volvo». Що ж, виходить «шикарне вольво», досить багатообіцяюче. До нас завозяться в більшості своїй самоскиди, і знову ж таки на більшості з них товарна марка HOWO SINOTRUK. І тільки потім ідуть FAW, Dong Feng, Shaanxi, Foton, CAMC, North Benz і ще близько 38-ми нікому не відомих марок. Спочатку самоскиди HOWO не стали позиціонувати себе як жорсткого конкурента місцевим брендам, і вже тим більше як заміна їм. На це якщо китайці і сподіваються, то в перспективі. Зараз же вони готові співпрацювати. І як приклад - китайський двигун на вітчизняному КАМАЗ-43255. Двовісний самоскид оснащений дизелем Сummins з Піднебесної. І співпраця це не разовий, а на довготривалій основі. КАМАЗ цікавиться прогресом китайців, закуповує і тестує передові зразки самоскидів та іншої важкої спецтехніки з Піднебесної. Що ж стосується реальності, то в ній не може бути все або абсолютно погано, або абсолютно добре. Є результати практики полуторогодовалой експлуатації самоскидів HOWO у вапняковому кар'єрі різних колісних формул. При завантаженні відходами дроблення з кар'єру (об'ємна вага 2,2), самоскид HOWO 6х4 тягне 29-30 тонн. Самоскид з колісною формулою 8х4 здатний потягнути приблизно 40 тонн корисного вантажу. Самоскидна платформа навантажується з «доброю» горочки. І у випадку оплати послуг у так званих тонно-кілометрах це дуже навіть економічно вигідно. Постійний перевантаження китайських автомобілів дає про себе знати через два місяці щоденних робіт в кар'єрі, це як правило. Основні скарги китайців - це зчеплення, колодки, покришки, гальмові барабани і подушки опор двигуна. Сервісне обслуговування у більшості наших регіонів вже на належному рівні. Тому в даному випадку вапнякового кар'єру проблем з расходникамі не виникло. Простий машин склав приблизно дві зміни на ремонт. А ось ходові якості по грунту і колії вапнякової породи у самоскида HOWO 8x4 виявилися далекі від ідеальних, істотно поступаючись своїм колегам з SHAANXI і FAW. Причому навіть закоренілим радянським моделям початку 80-х років випуску. Howo не йде строго по колії, а постійно її ламає. Крім цього самоскид весь час тягне встати на диби під час розвантаження. Безумовно, китайцям ще є куди прогресувати. Як, втім, і є де відточувати експлуатаційні якості своїх машин. Краще наших полігонів навряд чи ще де-небудь можна знайти. Що ж стосується пятіосного гіганта, то про це монстра з колісною формулою 10х6 окремим рядком. Автомобіль для наших умов незвичайний, а іншими словами - неформатний. Наприклад, вітчизняні ваги, розраховані на 80 тонн, завантажений 65-ма тоннами відходів дроблення китаєць легко ламає. | ||
|
Всього коментарів: 0 | |