Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 26 » Мінеральні вставками в природних кам'яних плит: техніки, матеріалів та збереження
13:11
Мінеральні вставками в природних кам'яних плит: техніки, матеріалів та збереження


Мінеральні вставками в природних кам'яних плит: техніки, матеріалів та збереження

Абстрактний

Італія (перший) та Іспанії (другий) є найбільшими виробниками мармуру в світі, і вони ділять багату історію розробки кар'єрів і твори мистецтва з натурального каменю і кольорові камені інкрустовані в кульки. Справжній зниження виробництва мармуру з Іспанії та Італії прямо пов'язане зі збільшенням імпорту високої якості виготовлення виробів з природного каменю з азіатських країн. Продукції індійського каменю наступний класичний флорентійський моделей у поєднанні з сучасним використанням смол і важкої техніки. Історичні гранувальної залишки мармуру, каміння та напівдорогоцінного каміння, інкрустованих в таблицях відображаються в музеї Прадо (Мадрид, Іспанія) були проаналізовані методом рентгенівської дифракції і мікроскопії з використанням оптичних лінз з гідом ліхтарі (на місці зразка), поляризаційні і сканування -EDAX мікроскопів. Флорентійська стіл вивчав налічує близько 8000 штук, проте вони відносяться до невеликого числа мінералогічних видів, таких як кварц, польовий шпат перти, олівін, гранат, содаліт, hauyne, нозеан, пірит, берил, chrocidolite, хризотил, малахіт, variscite, і т.д. класичний каменерізного методи були проаналізовані на основі вивчення історичних GASCO гідравлічних лісопильний завод, який добре зберігся і складається з греблі, канал, водяне колесо, ну, бачив кімнату, зовнішні семінари і звалище (що містять залишки скоротити мармуру, гвинти, залізні фрагменти, залізні кулі і т.д.). Знебарвлення і фазовий перехід тести каменів проводилися з використанням оригінальних самостійної одночасної стимуляції оптичної дифракції і рентгенівської (SOSXRD) системи.

Ключові слова: камінь, мінеральні вставками; техніка; Збереження

1. Введення

Видобуток природного каменю (граніт, мармур і шифер) є важливою частиною промисловості Іспанії. Останнім часом газової промисловості камінь придбав нових методів, таких як алмаз-провідний методи, пристрої для поділу блоків і т.д. Відповідно до Гарсія-Гвінея і співавт. [8-10] ці сучасні методи збільшили вихід використовувати сланець від 2% до приблизно 13% від загального обсягу породи в кар'єрі. Річний звіт Центрального митного іспанська показує, що Іспанія експорту природного каменю в 120 різних країн, отримуючи велику вигоду (40 мільйонів [фунтів стерлінгів] в 1988 році і 160 000 000 [фунтів стерлінгів] в 1998). Тим не менш, цікаво відзначити, що, хоча виробництво / експорт видобутого іспанського мармуру, росте, експорт промислових мармуру знижується (кар'єрний: 1995, 28%, 1996 році, 39%, 1997 р., 64%, 1998 р. 61% . Вироблено: 1995, 72%, 1996 році, 61%; 1997 р., 36%; 1998 р., 39%, відсотки від загального обсягу експорту мармуру). Це зниження виробництва мармуру безпосередньо пов'язано зі збільшенням імпорту високоякісного виробництва мармурових виробів з азіатських країн (Індія, Китай, Сінгапур). В даний час детального спостереження класичного виробництва (флорентійському стилі кам'яної мозаїки) це дуже важливо для виробництва тонких, складних мозаїк інкрустацією. Індійські вироби з каменю показати, що може бути досягнуто, коли традиційні ручні методи, такі як теплові знебарвлення, кольорові чорнила під прозорими каменями, провідний дуги і т.д., які в поєднанні з сучасним використанням смол і важкої техніки, щоб обрізати, вирізати і польський остаточне дошки. Цей симбіоз дозволяє новим, дуже висока якість продукції камінь буде проводитися за дуже низькою ціною. Одним із прикладів використання сучасних технологій у підготовці вироби з природного каменю в Європі того органу, мармур труби, яка зводиться в Новельда, Іспанія. Термо-набір смол в даний час широко використовується в цьому проекті для створення складних конструкцій (труб, механізмів і т.д.), які не могли бути зроблені виключно з каменю [9,10]. Музеї і палаци Мадрида (Іспанія) Виставка вишукані антикварні столи з каменю, мармуру і каменів наступним чином: Королівський палац (три зразка), музей Прадо (24), Музей декоративного мистецтва (два), Військово-морський музей ( один), Національний музей природних наук (п'ять), Археологічний музей (один), палац Аранхуес (трьох) і т. д. століття, стилі, походження і складності кам'яних скрижалях вельми різноманітні. Є два типи мозаїки: quadrattaria, як і в Аранхуес, що складається з тисяч маленьких однакових за розміром квадратних мозаїкою (камені, які використовуються в мозаїці) і sectile, як в 24 таблицях Прадо, які складаються з різного розміру мозаїкою наступні потрібну форму моделі. Крім того, є також різниця між мозаїками (повністю складений зміцнив шматків каменю) і вставками, які камінням та кольоровими породами інкрустовані в мармурових блоків. Класичний флорентійський стиль таблиці Прадо музей останнього сорту, і вони містять кольорові камені (нагадують фрукти, квіти, птахів і т.д.), інкрустовані чорним мармуром або paragone (історичний італійський термін для чорного кремнію). Від вихідної точки зору, кам'яні столи можуть бути класифіковані як: (1) з Риму, використовуючи каміння старої Римської імперії (наприклад, Туніс, Іспанія, Єгипет), вони поєднують в собі вулканічних порід і мармуру в симетричній композиції наступних неокласичної архітектурних моделей . (2) З Флоренції та Неаполі, наприклад, з китайського впливу з використанням вищезазначених плодів і квітів каміння в чорному тлі. (3) З Мадрида (1762-1808), які показують, пейзажі і люди в неокласичному руїни, снаряди інкрустовані в lapislazuli або складні картини семінари для виділення рельєфу. На жаль, повне знищення студії Мадриді в 1812 році ...


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 347 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]