Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 26 » Навіщо оцінювати властивості приповерхневих бетону?
13:30
Навіщо оцінювати властивості приповерхневих бетону?


Навіщо оцінювати властивості приповерхневих бетону?


Погіршення залізобетонних конструкцій є серйозною проблемою в багатьох країнах по всьому світу. Це змусило шукати методи прогнозування терміну служби існуючих і нових структур. Сучасні методи прогнозування, як і раніше знаходяться в зародковому стані і, перш ніж вони можуть бути використані з упевненістю, більш надійної інформації про властивості бетону в цих структурах не буде потрібно. У даній роботі спектр методів випробувань для визначення міцності і транспортні властивості і ступінь корозії критичний огляд. Хоча все це дає корисну інформацію здатність вимірювати транспортних властивостей було показано багатьма дослідниками, щоб дати найбільш надійним показником ймовірності прогнозує міцність. Незважаючи на це, рекомендується цілісне уявлення буде прийнято, як жоден тест достатньо надійних в даний час. Використання такого підходу, довговічність основі проектних критеріїв можуть бути розроблені для бетону і залишився термін служби існуючих структур оцінена. [C] 2001 Elsevier Science ТОВ Всі права захищені.

Ключові слова: будівельні технології; хлорид потрапляння; бетону; Міцність; Зміст вологи; проникність; Термін служби; сорбційна; сила; транспорту

1. Введення

У Європі було підраховано, що вартість інфраструктури / забудови складає приблизно 50% національного багатства більшості країн. Через це ступінь і швидкість деградації середовища існування в Європі має величезне економічне і технічне значення. Коли це мати на увазі, що приблизно 50% витрат у будівельній галузі в Європі витрачається на ремонт, технічне обслуговування та відновлення, то очевидно, що навіть маргінальних економія може привести до викиду значних коштів на нові розробки. Однією з конкретних області, яка набуває все більшу частину витрат в більшості країн є передчасне зношування бетонних конструкцій. В даний час визнано, що цей недолік міцністю, відносно, що і очікувалося, повинна вирішуватися як в терміновому порядку.

Аналогічна ситуація склалася і в країнах, де більша частина їх розвиток відбувся в цьому столітті. Тим не менш, частка бетонних конструкцій відносно вище, ніж у Європі. Наприклад, у Сполучених Штатах консервативні оцінки поточної вартості з реабілітації погіршення залізобетонних конструкцій в 100 мільярдів доларів діапазону. Очевидно тому, що погіршення залізобетонних конструкцій є основною проблемою майже у всіх частинах світу.

Погіршення бетон згодом був описаний графічно (див. рис. 1), Соммервіллем [1]. Більшість конкретних буде слідувати довговічність картини таку ж продуктивність, крива 2, в якому є значне погіршення з часом, але переривчастий обслуговування може тимчасово відновити ситуацію, перш ніж подальше погіршення відбувається. Мінімальний знос (крива 1) не може бути досяжною без високих початкових витрат, але катастрофічної втрати міцності вид, показаний на кривій 3 рідко, якщо взагалі відбувається. Через поступове характеру ця втрата міцності, очевидно, що багато корисної інформації можна отримати, якщо ступінь зносу можна було спостерігати. Системи безперервного моніторингу було б ідеально. Наприклад, ця система може бути вбудована в бетон при будівництві, так що його стан можна оцінити в будь-який час в ході всього терміну служби. Тим не менш, не було б ніякої гарантії, що система моніторингу буде:

1. бути розташовані там, де погіршення найважчих;

2. бути достатньо міцним, щоб так довго, як структури, або

3. продовжувати надавати надійні свідчення протягом всього свого життя.

[Рисунок 1 Ілюстрація опущені]

Крім того, така система буде, в більшості випадків, не підходити для існуючої структури. З цих причин періодичний контроль, використовуючи відповідні випробування, представляє собою єдиний можливий шлях вперед в даний час.

У даній роботі механізмів погіршення для залізобетонних коротко описані і деталі цілісної моделі, що стосуються транспорту і міцнісні властивості на міцність представлені. Деякі з методів, доступних для визначення міцності, транспортні властивості і ступінь корозії, які потім обговорюються. Це не претендує на вичерпне дослідження всіх наявних, а короткий виклад деяких з найбільш популярних методів. Деякі пропозиції, які потім, як спектр випробувань, описаних може бути використаний для оцінки залишкового ресурсу існуючих структур та сприяння у виробництві довговічність обгрунтованих критеріїв дизайну для бетону.

2. Механізми погіршення для залізобетону

Механізми деградації та швидкість їх знаходяться під контролем навколишнього середовища, паста мікроструктури і руйнування міцності бетону. Екологічні фактори, такі як сезонні коливання температури, циклічні заморожування і відтавання, опади і відносні зміни вологості і концентрації шкідливих хімічних речовин в атмосферу / воду в контакт з конкретним є головними причинами деградації. Тим не менш, найважливіший параметр, який призводить до передчасного зносу є потрапляння вологи в бетон [2,3]. Проникність бетону на макро-середовища протягом його терміну служби, отже, можуть бути використані в якості міри його довговічність.

Волога постійно транспортується у вигляді рідини або пари, або з навколишнього середовища або внутрішнім органом конкретних якщо поверхня відносно сухий. Швидкість води і іонних проникнення через бетону залежить від фізичної структури пасти. Точні характеристики цього фізичну структуру, однак, надзвичайно важко, якщо не неможливо. Тому середні значення проникності, пористості, коефіцієнта дифузії і сорбційна повинні бути використані для моделювання транспортних механізмів, за допомогою складної структурою пор.

Бетонні спочатку слабкі в напрузі і з цієї причини його руйнування сили є одним з найбільш важливих факторів по відношенню до швидкості зносу. Наприклад, розширення пов'язане з побічними продуктами корозії арматури має тенденцію ініціювати розтягнення розтріскування що в кінцевому підсумку призводить до розтріскування. Слід зазначити, однак, що електрохімічні реакції, які призводять до корозії сталі в бетоні необхідна наявність води і кисню у сталі. Швидкість, з якою корозія відбувається і час початку істотний вплив роблять проникненню властивостями. Таким чином, у загальній моделі відмови проникність і руйнування сили взаємопов'язані і можуть бути ідентифіковані як два найбільш важливих змінних для оцінки міцності. Обидві ці змінні також мають безпосереднє відношення до процесу пошкодження в результаті заморожування і відтавання дії. Тим не менш, комплексних взаємозв'язків, які існують найкраще пояснюються за допомогою цілісну модель всіх основних механізмів погіршення бетону.

2.1. Цілісна модель погіршення конкретних

Як відправною точкою цілісну модель руйнування бетону, Мехта [3] розглянув залізобетону з розривними мікротріщин. В цій моделі, вплив екологічних факторів на різні механізми погіршення участь причини мікротріщин поширюватися поки вони не стануть безперервними. По суті, проникність впливає основним методом перенесення вологи і агресивних іонів в бетон і подальший ріст проникнення властивості відповідають за збільшення швидкості ушкодження. Після цього ріст тріщини (яка залежить від перелому сили) прискорює проникнення агресивних речовин в бетон і спіраль погіршення триває вниз. Взаємозалежності всіх цих факторів і важливості проникністю / транспортні властивості і міцність видно більш чітко на композитний діаграми, показаної на рис. 2. Подробиці цієї цілісної моделі задаються Башир і співавт. [2].

[Рисунок 2 Ілюстрація опущені]

2.2. Сила оцінки

У більшості країн світу, міцнісні властивості бетону в структурі оцінюються побічно, вимірюючи міцність кубів або циліндрів, які виробляються в стандартному порядку з конкретних поставляється на сайт. Хоча це добре прийнятий промисловості, вона має свої обмеження в тому, що проблеми не виявлені поки ще не занадто пізно, як тестування зазвичай проводиться в 7 і 28 днів. Крім того, і на щастя, нечасто, вона може бути предметом зловживання, або шляхом кубів до додавання додаткових воду до суміші або, в крайньому випадку, підрядником поставки кубів зі спеціально підготовленої суміші, яка буде відповідати специфікації . Крім того, кубиків або циліндрів виготовлені стандартним чином не представляють собою зміни якості бетону в конструкції.

Ці недоліки можуть бути усунені шляхом вимірювання властивостей бетону на місці. Це також дозволяє ефективності ущільнення і затвердіння процесів ...


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 356 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]