Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Лютий » 14 » Огляд ринку нерухомості Чорноморського узбережжя
11:03
Огляд ринку нерухомості Чорноморського узбережжя



Даний огляд ринку нерухомості був проведений компанією Макон Нерухомість в 2008 році. Він присвячений аналізу та огляду ринку нерухомості в Сочі, Новоросійську, Геленджику, Анапі і Туапсе. Для складання аналізу ринку нерухомості, заснованого на бажаннях і перевагах потенційних покупців, було опитано велика кількість респондентів, бажаючих

Даний огляд ринку нерухомості був проведений компанією Макон Нерухомість в 2008 році. Він присвячений аналізу та огляду ринку нерухомості в Сочі, Новоросійську, Геленджику, Анапі і Туапсе. Для складання аналізу ринку нерухомості, заснованого на бажаннях і перевагах потенційних покупців, було опитано велика кількість респондентів, бажаючих придбати нерухомість в даному регіоні, більш ніж з 20 регіонів Росії, з ЮФО.

Споживчі переваги при покупці житлової нерухомості в рекреаційній зоні
26% респондентів мали досвід купівлі житлової нерухомості в рекреаційній зоні Чорноморського узбережжя і аналогічних зонах Росії та світу, ще 74% мали намір придбати подібну нерухомість протягом 2008 р. Як показав огляд нерухомості ЮФО, із загального числа респондентів, які мали намір у 2008 р. придбати цікавить нас нерухомість 48% були орієнтовані на Росію, 11% - Європу. 26% респондентів (вже купили житлову нерухомість в рекреаційній зоні) не планували повторних покупок найближчим часом. Основна маса респондентів (70%) готова була витратити на покупку подібної нерухомості від 100 до 300 тис. доларів, ще 30% респондентів як оптимальної суми покупки визначили інтервал у 300-500 тис. доларів.

При відносно невеликому бюджеті, як показав аналіз ринку нерухомості Півдня Росії, респонденти розраховували на досить комфортні об'єкти нерухомості, переважно 3-4х кімнатні. Так, згідно аналітиці цін ринку нерухомості, 19% респондентів могли б придбати 5-комнатине об'єкти, ще 7% - більш великі об'єкти житлової нерухомості. 44% респондентів придбали або мали намір придбати об'єкт житлової нерухомості в рекреаційній зоні площею 100-150 квадратних метрів, досить затребуваними були площі 150-200 кв.м. (26% респондентів) і 50-100 кв.м. (19% респондентів). Середня очікувана ціна покупки квадратного метра об'єкта огляду нерухомості становила 3.5 тис. дол. / кв.м.

Поведінка при пошуку житлової нерухомості в рекреаційній зоні
Відповідно до огляду ринку нерухомості, респонденти в основному відзначали бажання жити в купленому об'єкті нерухомості (41% відповів саме так), хоча в даному випадку має місце проживання протягом курортного сезону, а не переїзд на постійне місце проживання. 26% респондентів розглядали таку нерухомість як об'єкт спадкування / дарування, тільки 11% в числі раціональних аргументів покупки враховували фактор інфляційних очікувань і можливого подорожчання нерухомості. У наймання збиралися здавати об'єкт нерухомості 7% респондентів. 44% респондентів купували нерухомість у середньому раз 10 років, ще 41% - в середньому раз в п'ять років. Відповідно 7% і 4% респондентів купували нерухомість у середньому раз на три роки і частіше, ніж раз на три роки. Рідше, ніж раз у десять років, нерухомість набували 4% респондентів. 52% респондентів як кращого варіанту придбання об'єкта нерухомості в рекреаційній зоні розглядали приватний будинок, 41% - квартиру, 7% - таун-хаус.

У цілому, грунтуючись на висновках аналізу ринку нерухомості, покупці квартир пред'являли до них більш високі вимоги у порівнянні з покупцями приватних будинків. Ключовими характеристиками квартири, визначальними її споживчу цінність, респонденти вважали розташування в хорошому районі, зручність планування і гарний вид з вікон, а також соціальна однорідність мешканців і ціну. Реальні і потенційні покупці квартир також були більш вимогливі до складу і якості житлової інфраструктури (її наявність і якість доцільно використовувати в якості інформаційного приводу під час проведення рекламної кампанії). Ключовими характеристика житлової інфраструктури об'єкта огляду нерухомості покупці квартир вважали зручний під'їзд до будинку (100% респондентів), наявність підземного гаража (91%), наявність автономних систем водопостачання (82%) і опалення (73%), сучасних систем телекомунікацій та виділеної лінії Інтернет (по 73%).

Менш значущими факторами виступали наявність охорони і парковки (по 64% респондентів), наявність систем супутникового телебачення та центрального кондиціонування (по 55%). Інші фактори мали менше значення при формуванні рішення про покупку квартири. Значущими об'єктами соціальної інфраструктури, на думку респондентів, були транспортна інфраструктура, продуктовий магазин і парк / місце відпочинку (100% респондентів), близькість до моря (91%), екологічність району забудови (64%), наявність власної лікарні / медпункту (55% ). Інші фактори не мали настільки істотного значення.


Категорія: Як купити чи продати | Переглядів: 428 | Додав: Serhiy | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]