Строительство
Побудуємо: | |||||||||||||||
{{{Обери розділ:}}}
|
Статистика |
Форма входу |
Ми рекомендуємо: |
Головна » 2011 » Червень » 26 » Поздовжні і поперечні ефекти в цегляній кладці арки оцінки. (Статистичних даних в комплекті)
13:24 Поздовжні і поперечні ефекти в цегляній кладці арки оцінки. (Статистичних даних в комплекті) | ||
Останні досягнення в галузі аналізу кладки арочних мостів, підкріплена великої програми випробувань у США та Європі, забезпечити проміжне інженерів та інспекторів з ростом впевненості, що розумні оцінки можуть бути зроблені з можливості цих структур. Спостереження кінцевої тестування показують, що міцність емальоване стіни і заповніть внести значний внесок в міцність і жорсткість цих структур, і що навантаження наближається пластикових навантаження розпаду часто можуть бути отримані. Спостереження зі служби навантажувального тестування показують, що розвиток тріщин і нелінійність в експлуатаційних навантажень може бути важливим показником потужності структури. Моделювання цих структур показали важливість обмеження абатмент на загальну опірність структури, і останнім часом показали важливість поперечних ефектів у зниженні міцності конструкцій з високими стінами емальоване або тонкими кільцями арки. [C] 2001 Elsevier Science ТОВ Всі права захищені. Ключові слова: Цегляний, міст; оцінка 1. Введення Цегляний арочні мости, здебільшого побудовані в середині і наприкінці 19-го століття, знаходяться в дивно номера на локальних систем дорогах північно-сході Сполучених Штатів. Власники цих структур часто вважають їх надмірно важко оцінити, а також встановити рейтинг на основі технічної оцінки. Однак, грунтуючись на дослідженнях у Великобританії і в Сполучених Штатах, механіки цих структур можуть бути зрозумілі в межах розумної ступенем впевненості. Мета цієї статті полягає в розгляді деяких з останніх подій у сучасній кладки арочного моста оцінки і моделювання, а також для виділення подальшого областях, що представляють інтерес для розуміння поведінки кладки арочних мостів. Результати досліджень з Великобританії і США в процесі експлуатації навантажувального тестування кладки арочних мостів і межа міцності результатів тестування з Великобританії підсумовуються, а також недавня розробка авторами двох-і тривимірних моделей для інтерпретації результатів навантаження обслуговування та тестування кінцевої міцності. Подальше Метою даної роботи стало обговорення застосовності сучасний стан мистецтва кладки арочного моста моделювання та оцінки в розвиток навантаження рейтинг методами. Обговорення навантаження здійснюється в загальних рисах, з посиланням на більш детальну інформацію, що є в літературі. Важлива відмінність між навантаженням ефектів по довжині прольоту і поперечні ефекти. Хоча ефекти по довжині прольоту були теми дослідження протягом двох десятиліть, абсолютно очевидно, що невдачі на арочний міст надбудов зазвичай виникають в результаті поперечного ефектів, таких як перекидання і ковзання емальоване стін та розвитку тріщин у арка барель. Поперечні ефекти були значною мірою ігноруються дослідження арочний міст, і ця робота буде пролити світло на деякі недавні результати на поперечних ефектів в арочних мостів, використовуючи нелінійний аналіз методом кінцевих елементів систем моста. Загалом, можна встановити рейтинг для структури в напрямку діапазону на основі двовимірного аналізу кільце арки і заповнити, а інтерпретація поперечних ефектів вимагає більш складного тривимірного аналізу. Схема моста кладки арки, із зазначенням імен зазвичай застосовується для основних компонентів, наведені в рис. 1. [Рисунок 1 Ілюстрація опущені] 2. Арочний міст тестування 2.1. Корисне навантаження тестування Навантажувальне тестування з каменю і цегли арки мостів в рамках сервісного навантаження був присвячений ряд недавніх досліджень у Великобританії й у США. Сторінка [1] повідомив про тестування служби навантаження кілька мостів у Великобританії за різних обставин. Мости перевірені Пейдж Кімболтон Уламки моста, Кембріджшир, Великобританія, 8-м проліт арки цегли міст, побудований в 1992 році; Шортвуд моста близько Брістоля; серйозний перекіс цегляної кладки арочного моста з 19-го століття випробуванням з метою визначення наслідків великий кут нахилу, і Егремонта міст, Камбрія, який вимірювався під впливом великого навантаження на проживання. Висновки Пейджа з цього дослідження було те, що: * Відповідь з мостів був лінійним. * Деякі залишкові відхилення залишався після зняття навантаження в міст Кімболтон Баттс, хоча це і пов'язано з недавньою споруди моста. * Реакція структури симетричною завантаженні гарячого строго симетричні. * Переміщення під емальоване стіни на корону були набагато менше, ніж у центральній моста на маківці, а це означає, що всі структури досвідчених поперечному вигині. * Вимірюється в поперечному штами були низькими в порівнянні з поздовжньою деформації. * Вимірювання горизонтального зміщення на опорах має особливе значення. Ponniah, Fairfield ... | ||
|
Всього коментарів: 0 | |