Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 26 » Структурна модернізація балок RC використанням композитних накладок.
13:14
Структурна модернізація балок RC використанням композитних накладок.


Структурна модернізація балок RC використанням композитних накладок.


Абстрактний

У статті описується розробка і затвердження нового підходу до проектування для зміцнення структурних бетонних балок використанням фізично підключений конкретний накладками. Результати тестування представлені експериментальні програми показав, що кожен з пучків зміцнити діяли як єдине ціле і не в вигині пластичний чином. Вимірюються додаткові сили доходила до 154% від пропускної здатності існуючих променів. Запропонований підхід не тільки підвищує вигин потенціал і пластичність, але найбільш важливим запобігає виникненню тендітних невдачі зсуву повідомили з іншими методами зміцнення.

Ключові слова: Зміцнення; Структурні бетону; Балки

1. Введення

В останні роки передчасного руйнування залізобетонних конструкцій дало значний привід для занепокоєння. Велике число існуючих структур в даний час потребує ні зміцнення або знесення через неадекватну дизайну / деталізація, погана практика будівництва, землетрусів і впливу несприятливих умов навколишнього середовища. Крім того, зміни у використанні і завантаженні привели до значного скорочення терміну служби багатьох існуючих структур [1]. AUK уряд доручив опитування показало, що більше 10 000 з 60 000 країни залізобетонні мости потребують ремонту або зміцненні [2,3]. Слід зазначити, що обсяг дорожнього руху в Великобританії збільшилася на 40% за останні 20 років з вантажними автомобілями стає важче [2,3]. У галузі будівництва, за оцінками, 8 000 000 [m.sup.2] залізобетонних простір будівлі у Великобританії вимагає ремонту [4]. Реконструкції ринку в даний час майже такого розміру, як нове будівництво ринку та експлуатації відремонтованих залізобетонних конструкцій вельми економічний [5].

Необхідність зміцнення слабких і бідних структур якості призвело до розробки декількох методів зміцнення. Прийнято вважати, серед інженерів, що є можливості для розвитку інших підходів до зміцнення існуючих структурних конкретних членів, особливо якщо вони підтримуються перевірку методика розрахунку. Основна мета програми дослідження, описані в цій статті перевірка альтернативний підхід дизайн для використання позначок, зміцнити структурні бетонних балок, які утворюють основні структурні елементи будівель і мостових палуб.

2. Справжнє підходи зміцнення

Підходи, які в даний час доступні [1,6-11], може привести до підвищення вигин зміцнення, міцність і сейсмостійкість, однак, вони часто вимагають спеціалізованого лікування існуючих структур і може бути важко реалізувати на практиці. Крім того, деякі з цих методів засновані на використанні дорогих матеріалів. Існує також явна відсутність чіткого і єдиного набору принципів дизайну для дизайнерів [6]. Проте, деякі спроби, що робляться різними органами (наприклад, британський конкретного суспільства, Європейського Союзу органів, США, Японії та ін) по впровадженню дизайну кривих та інструкції. Одним з найбільш значних структурних проблем, що виникають при використанні більшості з цих підходів, включаючи використання конкретних накладень, було запобігання крихкого руйнування зсуву в посиленому пучки, близькому до граничного навантаження [7,12]. Це може бути подолане в балках зміцнили використанням накладень, якщо повна взаємодія між пучком і накладення забезпечено. Утримання стиснення бетону, який присутній в покритті з закритими стремена призведе до підвищення пластичності і тим самим запобігти передчасні відмови, про які повідомлялося відбуватися в зміцнили балками.

3. Пропонований підхід зміцнення

Зміцнення виходить шляхом лиття асфальтобетону на верхній поверхні промінь в якості конкретних зони стиснення у зміну структури пучка. Асфальтобетонна забезпечується за закритими стремена по всій довжині. Стремена в асфальтобетону на відстані 2-й (г є ефективна глибина) від краю підтримку приварені до стремена в вихідного пучка. Слід підкреслити, що ці регіони, як правило, піддається максимальної застосовується поперечних сил.

У пропонованому підході зміцнення, метод деталізації базується на розумінні того, що прикладені навантаження переносяться до опор через колії завантаження, тобто конкретні області стиснення в межах структури пучка. Шляхи завантаження знаходиться вище нейтральної осі пучка і нахиляється до підставки, починаючи з відстані, рівного приблизно 2d один від підтримки, як показано на рис. 1b [13]. На кінцевій граничного стану, причини краху балок, включаючи діагональ невдачі відбуваються в результаті розвитку поперечні розтягуючі напруги в дорозі завантаження, як показано на рис. 1c [13-15]. Ці напруги призводять до деградації конкретних міцність на стиск, що призводить до зниження несучої здатності балок. Роль стремена як зазначено на рис. 1d Тому, стримувати розвиток поперечні розтягуючі напруги вздовж шляху завантаження, що причиною невдачі. Слід зазначити, що короткі стремена, які не доходити до поздовжнього


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 406 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]