Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 26 » Впливу на навколишнє середовище конкретного проектування, закупівлі і використання на місці в структурах.
12:59
Впливу на навколишнє середовище конкретного проектування, закупівлі і використання на місці в структурах.


Впливу на навколишнє середовище конкретного проектування, закупівлі і використання на місці в структурах.

Абстрактний

Екологічний аналіз матеріалів припустити, що бетон має тільки один набір впливів на навколишнє середовище, незалежно від багатьох параметрів, що беруть участь у розробці та використанні. У цьому документі представлений більш детальний аналіз впливу на навколишнє середовище з бетону, засновані на конкретних розрахунках настроюються аж до окремого рівня сайту. Ці результати вказують на широкий діапазон впливу на навколишнє середовище для кожного кубометра бетону і розкрити як те, що існує широкий спектр наслідків для різних сумішей і, що не завжди проста позитивна кореляція між ударами.

Ключові слова: бетон; Mix дизайн; впливу на навколишнє середовище

1. Введення

Екологічні оцінки будівель, як правило, концентруються на вплив відбуваються в експлуатації і використанні і досить меншу увагу було направлено на оцінку матеріалів, що використовуються в будівництві - так звані втілені впливу. Тим не менш, два важливі чинники роблять розгляд втілені наслідки значні:

1. Втілені наслідки, понесені на початку будівництва життя, і знаходяться в витрати ефект капіталу, в той час як оперативні дії відбуваються по всій будівлі життя.

2. Хоча можливо для оцінки впливу енергії, використовуваної в даний час, немає ніякої впевненості, про те, як операційний енергії буде надаватися в майбутньому. Резонно припустити, що в майбутньому більше енергії, можуть бути надані за рахунок поновлюваних ресурсів, масово зниження впливу експлуатаційних витрат компонент життєвого циклу на навколишнє середовище.

Нещодавно завершив дослідний проект [1] розглянуті оцінки впливу втілена для побудови кадрів у будівельній галузі Великобританії, розробляючи моделі для кількісної оцінки ключових впливів. Впливів, пов'язаних з конкретними, використовуваних в структурі буде мати значний вплив на загальний екологічних показників і знаходяться в центрі уваги даної статті. Факторів, включених в аналіз в діапазоні від поєднання дизайну до транспорту і розміщення. Ці фактори були розглянуті розгляду чотирьох втілені впливу на навколишнє середовище: енергія, вуглекислий газ, час транспортування і транспортні відстані. Хоча ці фактори не є вичерпними, вони дають уявлення для загального впливу.

2. Розрахунок параметрів

Факторів, включених втілена впливів на будівельні матеріали може змінюватися, і може бути предметом обговорення, але для цілей цієї статті, всі елементи показані на діаграмі процесу (рис. 1) були розглянуті. Даних для оцінки були взяті з ряду джерел, але головним чином зібралися з на місці вимірювань, доповнених у разі потреби дані з опублікованих робіт.

[Рисунок 1 опущені]

Для всіх елементів, які входять у діаграмі процесу, Є багато менше пов'язані з ним процеси і окремі елементи. Так, наприклад, при оцінці екологічних витрат використання автокран, щоб зробити дуже точні свідчення було б необхідно знати ряд специфічних і додаткових елементів. Спочатку кількість виконаної роботи для цієї роботи не потрібно. Це може означати, наприклад, кількість конкретних розміщуються і використовуваного палива, виключаючи будь-які додаткові, але не пов'язаних робіт, які можуть бути зроблені в той час як на місці. Палива, що використовується для поїздки в і з сайту та інших паливно-мастильних матеріалів потрібно протягом роботи також потрібно. Додаткова інформація включає в себе енергію, використовувану для підтримки роботи крана, включаючи, але не обмежуючись, світло, опалення та обладнання в службових приміщень і наймати фірму офісі (офіс накладні витрати). Якщо відомо, ці цифри дають хороше уявлення про енергію безпосередньо використовуватися. Щоб отримати показник для інших операцій, ці цифри повинні бути перероблені в кожному випадку. Вони також будуть змінюватися в залежності від інших параметрів, у тому числі майстерності водія, умов, існуючих на місцях та віку машини. Однак ці розрахунки виключають енергії, необхідної для отримання машини в першій інстанції. Це може бути розрахована, дивлячись на енергію, необхідну кожній з операцій, які пішли на виробництво машин, накладні витрати, додатковий офіс і наслідки, які виникають в процесі будь-який хороший зносу, понесені під час роботи, все усереднені по повній життям крана. Нарешті, відповідна частка енергії, необхідної, щоб зробити машини, які зробили машини не буде потрібно.

Ця кількість деталей, в даний час недоступний, тому умовою є, щоб знайти рівень інформації в даний час досяжно через ряд процесів у виробництві бетону. Для цілей цього аналізу факторів вимірюється обмежуються енергії палива (як для рослин і транспортування) і пов'язаних з ними оперативних енергії (наприклад офісів на бетонний завод). Розрахунки енергії палива були перетворені забезпечити втілення енергії фігури; це включає в себе всю енергію для перемоги агрегатів і матеріального виробництва, транспорту і розміщення. Вона також включає в себе компоненти для опалубки, опалубки і розміщення, а також ряд допоміжних елементів. Загального споживання палива також використовується для забезпечення втілені значення вуглекислий газ, який включає в себе всі елементи оцінки для отримання енергії. Час Транспорт і відстані були розраховані з використанням середніх показників, хоча модель, використовувана для розрахунків також здатний приймати дані для конкретного місця, де воно існує.

Кожен з цих елементів є важливим екологічним міркуванням. Наприклад, [CO 2] виробництво було безпосередньо пов'язано зі зміною клімату і глобальним потеплінням і урядів поставили конкретні цілі щодо скорочення національних викидів. Транспорт часу і відстані заходи мають безпосереднє значення як з точки зору вкладу в [CO 2] і енергії, а також, щоб допомогти знизити транспортні затори, особливо на внутрішніх ділянках міста.

3. Змішайте дизайн

Значна частина втіленої впливу пакетного бетону з-за різних пропорціях установчих використовуваних матеріалів, які визначаються бетонної суміші на кожен кубічний метр. Вплив проекту на загальну середу в будівлю буде пом'якшена ряд питань - як бетон використовується на місці, зміна потреби в транспортуванні, понесені відходів і вплив безліч дрібних предметів, таких як опалубки та розміщення . Хоча це можна зробити бетон з характерними сильними від 20 до 80 Н / [mm.sup.2] з невеликою проблемою (і більш високі оцінки, якщо необхідно), більшість з бетон, використовуваний у Великобританії ділиться на дві основні групи - низька міцність сліпучий (близько 20 Н / [mm.sup.2]) і конструкційних марок близько 40 Н / [mm.sup.2].

Можна виробляти бетон із заданою характеристики міцності при різних дизайнів суміші залежно від відносної пропорції цемент, цемент замін, води, заповнювача і добавок. Як правило, більш високу працездатність буде ...


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 349 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]