Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 14 » Повномасштабне тестування колонки парковка
21:26
Повномасштабне тестування колонки парковка


Повномасштабне тестування колонки парковка структури модернізовані з вуглецевого волокна армованих композитів..


Анотація

Доказ тест був проведений для дослідження сейсмічних поліпшення продуктивності стоянки стовпці структури модернізовані з вуглецевого волокна композитного оболонки. Один повномасштабний квадратних стовпці з докладною інформацією імітують типові існуючої паркування стовпці структури розроблені наступні попередні-1971 кодів був побудований і випробуваний під постійною осьовим навантаженням, циклічних зсуву і моменту в подвійній вигин стані. Оцінка аналіз показав, що у колонці "як вбудований" умова буде страждати або крихкого руйнування зсуву або передчасного виходу з ладу через погіршення колінах-з'єднання. Такі режими відмови можна уникнути, вуглецевого волокна композитного оболонки, що дозволило колонці розвивати відмінну гістерезисних відповідь зі стабільною несучої здатності і значно поліпшити пластичність.

Ключові слова: Вуглецеві волокна армованих композитів; колонці; Lap-з'єднання недостатність; зрушення недостатність; Модернізація; пластичність

1. Введення

Відмова парковка структур стала серйозною проблемою для суспільства, оскільки 17 січня 1994 Нортріджі землетрусів [1]. Існує нагальна необхідність розробки практичних та ефективних заходів щодо вдосконалення величезного числа існуючих структур парковка для підготовки суспільства до наступної руйнівний землетрус. Одним з основних недоліків в існуючій паркування структур поганий дизайн колонок. Дизайн стовпці на основі попередньо-1971 кодів має безліч потенційних недоліків, таких як нестача міцності на зрушення, відсутність пологів та пластичності, а також неналежного деталі ноутбука з'єднання, які є спільними в структурах спроектований і побудований у попередньо-1971 епохи . Подібні структурні недоліки в міст стовпці були досліджені багатьма дослідниками [2,3]. З метою запобігання крихкого руйнування зсуву та збільшення пластичності недостатньо колони, кілька модифікованої підходів, таких як бетон оболонка, сталевої оболонки, скловолокно складовою оболонки або вуглецевого волокна композитного обмотки, композитний смуг, а також збірні складовою оболонки були розроблені [2-8].

Метою даного дослідження було експериментально довести ефективність вуглецевого волокна композитних системи оболонки, яка була розглянута у проекті модернізації триповерхова парковка структури в Сан-Франциско, штат Каліфорнія. Результати випробувань докази лягли в основу цієї оболонки системи, яка буде прийнята в проект, який був завершений 2 роки тому. У даній роботі деталі докази випробування включаючи обговорення методів оцінки, модернізація проектування і монтаж вуглецевих композитних матеріалів, укріплені оболонки системи.

2. Повномасштабне проектування моделі колонці

2.1. `Як Вбудований" Колонка

Повномасштабної стовпця моделі була розроблена на базі `як вбудований" Детальна інформація про типові стовпців в існуючих трьох-поверховий структури паркування в Сан-Франциско. Модель колона 410-мм х 410-мм квадратного перетину і ясно висота 2340 мм. Вільна висота думки в розділі співвідношення глибини 5,75, однак, зсуву пропорцій було 2,875, так як стовпець був випробуваний в подвійній вигин умови з точки перегину на середній висоті. Для тестування причин, 1120-мм, 610-мм і 410-мм глибиною верхній заглушки і основу були призначені для кріплення моделі стовпця завантаження кадру.

Як показано на рис. 1, 410-мм квадратного перетину колонки була посилена з шістьма № 32 поздовжніх балок (номінальний діаметр = 32,3 мм), які складають загальне ставлення поздовжньої стали в 3% від валового перетину. Поряд завантаження напрямку, три № 32 барів були поширені в обох крайніх розтягування і стиснення боку розділі. Всі поздовжніх балок були колінах зрощування в нижній частині стовпчика з колін-з'єднання довжиною 950 мм, що становить до 30 разів більше, ніж діаметр бар. Колонку поперечно армованого № 10 (номінальний діаметр = 9,5 мм) деформованих обручі і поперечних балок, з центру до центру відстанню 300 мм. Кінці обручів були зігнуті до 90 [градусів] і став на якір в кришку бетону. Обидва топ заглушки і основу були сильно армований з горизонтальним і вертикальним обручі для передачі навантаження у колонці без передчасного виходу з ладу на цих ділянках. Конструкція колонки була заснована на ASTM 615 G420 сталі (фактична чисельність = 462 МПа) і ...


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 393 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]