Строительство

Побудуємо:


{{{Обери розділ:}}}
Будівництво [122]
Облаштування [170]
Ландшафт [229]
Як купити чи продати [87]
Документація [27]
Конструкції будинку [130]
Каналізація будинку [3]
Опалення будинку [37]
Стилі архітектури [13]
Проектування [12]
Ремонт будинку [17]
Планування ділянки [60]
Енергозбереження [55]
Дерево [69]
Будівельні матеріали [92]



Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Форма входу
Ми рекомендуємо:

Головна » 2011 » Червень » 14 » Змішувати незначно відповідних тропічних матеріали
21:15
Змішувати незначно відповідних тропічних матеріали


Змішувати незначно відповідних тропічних матеріали на південь від бази для використання в будівельній бази курсу.


Анотація

У деяких районах Гани, витрат дорожнього будівництва може бути дуже високою через обмежених можливостей розміщення відповідної матеріальної бази в рамках економічного відстані перевезень. Завдяки великій розвиток інфраструктури в районах, де відповідні матеріали основи дороги відбуваються, місто Кумасі переживає загальне нестача таких матеріалів у 10 км від об'єктів проекту. Три незначно відповідних але рясні на південь від бази, типових грунтів у столиці Гани Кумасі, були змішані з різній пропорції доступні подрібнений камінь і агрегати алювіальних щебеню для дорожнього будівництва. Усі грунту були покращені ці стабілізатори для використання в будівельній бази курсу. Це дослідження показало, що було б неекономно возити брати гравій після 13 км для дорожнього будівництва в столиці. Швидше, ці рясні, але поступається природно-occuring матеріалів у межах коридорів пропонованих дороги, повинні бути змішані з обох стабілізаторів, але бажано алювіальних гравій із-за його відносної дешевизни, для побудови базового курсу. [C] 1999 Elsevier Science ТОВ Усі права захищені.

Ключові слова: Blending; Незначно підходящої грунту; Базовий курс; стабілізатори

1. Введення

У Гані, автомобільний транспорт є основним видом внутрішнього транспорту, який за оцінками, становлять більше 90% національних вантажних і пасажирських перевезень [1]. До 1980-х років, доріг в Гані, як правило, не були періодично підтримувати і були більшою мірою використовувати, ніж зазначено в дизайн [2]. Погіршення доріг, що випливають із цього відсутність планового технічного обслуговування та реабілітації, для яких недостатнє фінансування було одним з важливих факторів, призвело до серйозних економічних проблем. Проте, з початком економічного підйому в 1983 році програми з активної підтримки Світового банку та інших установ, значні поліпшення були зроблені у дорожній галузі з проектування, реабілітації, будівництво та утримання дорожньої інфраструктури, підвищуючи таким чином дорогу ефективності роботи транспорту.

У Гані національної автодорожньої галузі інвестиційної програми [2], більшість з ключових проектів, призначених для метрополії Кумасі включати розвиток обміну і артеріальної / промислових доріг, які потребують широкого використання будівельних матеріалів. Однак, досвід виконання останні Кумасі Дороги міста Проект реабілітації (KCRRP) має особливо показано, що існує обмежена можливість розміщення бажаного високої якості кварцитових або латеритних гравію в межах 10 км від об'єктах, за винятком південь від бази Звичайно будівництва [3]. Ідентифікація відповідних запозичувати тротуарної гравійних кар'єрів у столиці значно ускладнюється великі інфраструктурні зміни на потенційних ділянках. Так як земляні роботи складають значну частку витрат дорожнього будівництва, будь-яких форм будівництва, які дозволять скоротити витрати на земляні роботи компонента без введення додаткового обслуговування або витрати на експлуатацію транспортних засобів повинні бути довгоочікуване полегшення в цю країну.

Дослідження показали, що в більшості районів Гани латеритних гравії не відповідають поточному специфікації і нові специфікації прийнятті повинні бути адаптовані в залежності від кліматичних і екологічних умовах [4]. Велика частина специфікацій використовуються в більшості тропічних країнах були розроблені для задоволення потреб помірних кліматичних умовах Європи і Північної Америки і, схоже, не визнають особливі характеристики тропічних грунтів. Хоча результати досліджень, проведених низкою дослідників в області тропічних матеріали будівництво доріг [4-8] показали, що релаксація локально прийняті жорсткі характеристики пластичності, які були спочатку з урахуванням задоволення помірних кліматичних умовах не призведе до втрати продуктивності, це не був прийнятий в Гані. Зміни в існуючі специфікації, беручи до уваги особливості тропічних грунтів, дійсно, необхідні, якщо вони будуть ефективно використовуватися в тропічних умовах.

Латеритних гравію мають потенціал для пробою під дією механічних напруг. Коли ступінь грубого пробою частинки в результаті ущільнення таких матеріалів, які до ущільнення зустрівся класифікації вимог, висока, результуюча ущільнений матеріал більше не буде відповідати зазначеної класифікації локально вимогам. Передчасна тротуар збої відбуваються по використанню цих матеріалів. З урахуванням цього, змішування латеритних гравій з підходящими механічно міцних матеріалів є ефективним у зниженні кількості частинок пробою і збільшення частки великої фракції, щоб ущільнений матеріал буде відповідним. На основі можливого пробою частки деяких Гани грунту під час польових ущільнення [9-11], специфікації Гані [12] зокрема вимагає розподілу часток по розмірам, які будуть визначені на зразках після пресування. Специфікації матеріалів в Гані наведені у таблицях 1 і 2.

Таблиця 1

Поточний Гани специфікації для фізичних і композиційні матеріали для використання в якості бази дороги і на південь від бази [11]

 
Матеріал typeGrading ()
 
Sub-baseGravel Розмір
 
 [Менше або дорівнює]
 75 мм
 % Класу
 2-мм сито
 [Менше або дорівнює] 95
Пісок% класу
 0,075 мм
 сито: 10-30
BaseType 1, як зазначено
 у таблиці 2
Тип II (б), як зазначено
 у таблиці 2
 
Матеріал typeI.sub.p
 (%)
 
Sub-baseGravel [менше або дорівнює] 15
 
Пісок 5-12
 
BaseType 1 [менше або дорівнює] 10
 
Тип II (б) [менше або дорівнює] 15
 
Матеріал typeW.sub.l
 (%)
 
Sub-baseGravel -
 
Пісок [менше або дорівнює] 35
 
 Базовий тип 1 [менше або дорівнює] 25
 
Тип II (б) [менше або дорівнює] 30
 
Матеріал typeUC
 
Sub-baseGravel [більше або дорівнює] 5
 
Пісок [більше або дорівнює] 5
 
BaseType 1 -
 
Тип II (б) -
 
Матеріал typePM
 
Sub-baseGravel [менше або дорівнює] 250
 
Пісок [менше або дорівнює] 250
 
BaseType 1 [менше або дорівнює] 200
 
Тип II (б) [менше або дорівнює] 400
 
Матеріал typeCBR
 (%)
 4-день
 просочені
 (На 95%
 MDD)
 
На південь від бази гравію [більше або дорівнює] 40
 
 Пісок [більше або дорівнює] 40
 
BaseType 1 [більше або дорівнює] 80
 
Тип II (б) [більше або дорівнює] 60
 
Матеріал type10%
 штрафів
 мокрий
 (КН)
 
Sub-baseGravel [більше або дорівнює] 50
 
Пісок [більше або дорівнює] 50
 
BaseType 1 [більше або дорівнює] 50
 
Тип II (б) [більше або дорівнює] 50
 
Матеріал typeACV
 (%)
 
Sub-baseGravel -
 
Пісок -
 
BaseType 1 [менше або дорівнює] 35
 
Тип II (б) [менше або дорівнює] 35
 
Матеріал typeLAAV
 (%)
 
Sub-baseGravel -
 
Пісок -
 
База ...


Категорія: Будівельні матеріали | Переглядів: 328 | Додав: FreeDOM | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]